Mitt första inlägg på länge

Gud, insåg att jag inte har skrivit något sen jag kom hem!? :o hur dåligt är inte de. Ni kan ju få lite bilder från småland, vi hade de sjukt bra, tur med vadret och härligt folk va där. kanske inte vackra varje dag, men vi var ju på landet elelrhur? Skit najs, men vi saknade Molly så det gjorde ont! Spec när hon behöver oss. Men nu-bilder!

oskar och sandra utanför en liten lanthandel haha

? ja vi fick ingen bättre napp än så...

oj vilket ansiktsuttryck . Stugan bakom hade vi för oss själva :) lillstugan

sandra på flotten, kvällarna där är vackrare än man tror

sandra, oskar, jag, daniel och lillsyrran

alla bilder är tagna av moi och med min lila mobilkamera,  men mer kommer med tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0