Ont i magen :(

Sitter här tunnt klädd med ett stort täcke runt mig, har ont i magen :( J*vla period!
 Idag va jag och klippte mig, de blev kort :O men det gör inte så mycket, jag har färgat mitt hår så mycke och plattar det nästan varje dag så det var sjukt slitet. Snyggt men kort blev det iaf. Efter det mötte jag Molly, vi gick till pizzerian och käka, pizza för min del men molly tog sin specialare eller rättare sagt det hon oftast tar - kebabtallrik! Mums för oss. Vi hade rätt mycke att snacka om, både gott och ont... Men fina lösningar på de har vi nu funnt. Wiho.  Nä nu ska jag vila, Jag fullkomligt lider.  Kanske ska unna mig något gott ur frysen, ja vill säga om jag hinnar någon glass. Pussar


Vart tog det fina vädret vägen, man kan inte längre ligga i gräset och njuta av solen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0