what's up with nohan och godis ????

Följde med min kära vän nohan till videohörnan för att han blev så sugen på godis ? :p Vi träffade felicia älskling, f.l, tondar, vickan och någon blond kortis ;p Iaf så köpte nohan sitt jävla godis och jag mina älskade klubbor. Men felicia fick en.. bara för att jag är så snäll ! Och nu ... sitter jag här.

Ung08 idag, med nikipikipäronpung. Där träffade vi några. Nohan, August, Lucas och någon William. Sen Martina, FeliciaNiki (Nikis kompis) & Ellis. Sköna tjejer de. Kommer inte ihåg om de va fler..? Va inte så jättekul där, ganska lite folk faktist. Och baaara massa fjortisar som står och röker och leker coola -.- Senare mot kvällen blev det lite kaos men det fixade sig. Ska checka med niki ifall hon tagit bilder, isf lägger jag in dom senare. Nu ska jag hoppa in i duschen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0